sobota, 15 stycznia 2011

Zakupy online :)

Właśnie dokonałam zakupów na moim ukochanym allegro. Jako że idą roztopy potrzebuje koniecznie jakiś super kaloszy, że dopiero w wakacje kupię sobie Huntery czarne lakierowane to teraz na dniach mogę pozwolić sobie na ich tańszą wersje w innym kolorze..  Beż ::) no tak mi się spodobały ze szok :) A wam się podobają? Ciekawy czy takie same będą w realu.  na pewno wam to udokumentuję ;)



I tak wiem, wszyscy już maja pierścionek na dwa palce z ptaszkami na gałęzi, ale ja nie mam ;) i bardzo mi sie podoba,  więc mam nadzieję że nim paczka przyjdzie to moda na nie nie minie :P 


I coś nowego mam wrażenie. Przynajmniej jeszcze u nikogo nie widziałam co za pewne na dniach się zmieni :)  Pierścionek ptak w locie :) Rękawiczek nie założe w nim ale co tam, przecieć do lata idzie :P  

4 komentarze:

  1. No świetne, właśnie beż, szarość i czerń wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj kalosze na taką pogodę to prawdziwa rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę napisz mi skąd te beżowe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam je na allegro.

    http://allegro.pl/hit-sniegowce-oficerki-720172-camel-kalosze-41-i1405070332.html

    OdpowiedzUsuń