piątek, 21 stycznia 2011

Camelowy płaszcz grasuje na bagnach :)

 Dzisiaj Krystian robił mi zdjęcia dlatego się ta peszę, bo dziwnie mi :) Niech się przyzwyczaja :D Szanse na wiosnę dziś odeszły, spadł śnieg ;( no ale jeszcze za wcześnie na nią. 




Muszę się ogarnąć i coś z włosami zrobić, mój bob mi odrósł :) 








Camelowy płaszcz, czarna koszula, pasek - H&M
Buty z kożuszkiem - no  name (allegro) 
Torebka - mizensa emily 
Pierścionek z perełek - Rossmann :) 
Zegarek DKNY 

A jutro po zajęciach "idę na lumpy" :):):):):)

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, lubię takie połączenie kolorów.
    No i muszę dodać, że masz uroczego kota :D
    Dziękuję za przemiłe słowa :**

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też się podoba:) zwłaszcza kolor płaszcza<3 a bob to świetna fryzura!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochalam sie w twojej torebce! jest cudowna!
    i ja tez bardzo powaznie mysle nad zmiana fryzury, oraz zachecam do jej zmian

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i buty są ekstra!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest boska , a buty jeszcze fajniejsze . Tylko rękawiczki ! Bo aż zimno mi się robi ; dd

    OdpowiedzUsuń