wtorek, 9 sierpnia 2011

Weselny klimat :)

30 lipca, w moje imieni byłam z Krystianem na weselu u mojej koleżanki z okresu podstawówka - liceum :) Najlepsze wesele ever, dzięki towarzystwu. :D Miałam na sobie zieloną, jak się okazało bardzo popularną zreszta sukienkę no name. Było takich chyba z 5 tylko w innych kolorach. żadna tak intensywnie zielona jak moja. Mojej koleżance Kasi się nie poszczęściło bo na sali biegała jej kopia tylko z 30 lat starsza :P 

Ostatnio miałam sporo pracy, tak to jest w branży turystycznej. Nie chwaliłam się wam ale dostałam się drugi równoległy kierunek studiów. Turystykę i rekreację. 
W tę zimę bronię inżyniera i nie mam pojęcia czy uda mi się utrzymać na drugim kierunku ale póki co będę miała dwie legitymacje na to wychodzi.


Planuję zakup lustrzanki. Co ja gadam. Gorączkowo poszukuje dobrego modelu i super obiektywem w niskiej cenie hahaha  :P Może mi możecie poradzić? Była bym wdzięczna. 


A jak ktos chce kupić to mam aparat samsunga który robi zdjęcia pod woda do 3 m głębokosci. wychodzą nawet niezłe :P



Ostatnio bardzo lubię rzemyki z zawieszkami. te 8 jest z primarka zakupione sprzedawane razem.
 

A tu mój slubny ekwipunek. Do zielonej sukienki złote dodatki :) Pierscionek z H&M, Pandora z allegro :P  Torebka z Paryżanki. 
 

Kupiłam tez dwie chusty, ale nie wiem jak je komponować. Jedna z trendu , a ta złotawa z primarku. 
 

Moje ultra wygodne i totalnie pięknie, (na dzień dzisiejszy nieco zniszczone) szpilki z SEQUIN w kolorze nude. Na weselu wytrzymałam do oczepin. A potem juz baleriny. :)


Moje najdziwniejsze buty prosto od Dee Zee. Zabójczeeee :D


Ja z panem Młodym :D
 


6 komentarzy:

  1. platformy - uwielbiam!:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty- obie pary:) ja też w tym roku zaczynam drugi kierunek, trzeba korzystać póki się nie płaci

    OdpowiedzUsuń
  3. te buty z ćwiekami sa przecudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka! ale buty z kolcami - absolutne mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń