sobota, 23 lipca 2011

Koralowa marynarka na Wejsunku

Zacznę się częściej udzielać :) Dzis mamy pochmurny, beznadziejny dzień dlatego zdjęcia w plenerze wyszły by nieciekawie.Jestem w pracy, i pokażę wam dzis recepcję w naszym pensjonacie. W stylu mazurkim, rzeźby ręcznie wykonane. 


Mam  na sobie koralową marynarkę kupioną na allegro. Torebkę mizensa i zegarek DKNY. Pierscionek róża z DIVY
Dzis mój Krystian dał mi czerwone serduszko do bransoletki. Bardzo mi się podoba <3







W celu zobaczenia całego obiektu "Camping Wejsunek" zapraszam na stronę www.wejsunek.pl  
oraz na stronę na fb : KLIK

8 komentarzy:

  1. świetny strój - piękna bransoletka i torebka!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie ("giveaway" po prawej stronie bloga, ) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)Poza tym byłoby mi szalenie miło, gdybyś zechciała również mnie obserwować..

    http://chocarome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o jeeej jaki cudny pierścionek! chciałabym sobie właśnie kupić taki duży,ale nie wiem czy miałabym odawgę w takim wyjść:)
    pozdrawiam
    ps. zapraszam do siebie i do obserwowania, zastanawiam się czy koszula w kratę jest tzw. must have każdej kobiety:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zegarek <3
    zapraszam do skomentowania zdjęć na moim blogu którego prowadzenie dopiero zaczynam oraz do obserwowania :)
    kate-mysecretdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierścionek jest prześliczny ! Też chcę taki <333 Podoba mi się klimat jaki panuje w waszej recepji ,i te rzeźby są świetne ! Obserwuję i Zapraszam do mnie . secretstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń