środa, 13 lipca 2011

U mnie lato to czas magazynowania zapasów na zimę :) Wczoraj z Krsytianem bylimy o 2 w nocy w tesco z racji nocnego wypadu do Olsztyna i kupiliy 30 kg żwirku do kuwety dla kota :D
Aby nie zabrakło. A wiadomo że rok akademicki to czas wydatków i jeśli i teraz mogę to kupuję ile się da :P 
Ogólnie  mam 30 lipca wesele koleżanki i mam z tego powodu doła ;/ Co kupić by wyglądać jak człowiek. Ostatnio mi się "nieco" urosło dlatego też dodaję tak mało postów na bloga.


Przez całe wakacje mogę tylko patrzeć z tarasu jak inni odpoczywają :)







Mój nowy nabytek :D Al'a chanelka :)



Jak pisałam wcześniej byliśmy w Olsztynie to choć na chwilę wpadłam do afly. Szału nie narobiłam, potrzebowałam jedynie jakiś bluzek do pracy. Nie kupuję dużo ciuszków na lato bo ono szybko mija a stroić sie i tak nie mam gdzie. Teraz w planach mam zakup botów EMU. Inwestycja na zimę.


Mój widok z okna :)



Kawałek mojego pokoju i nowe nabytki. Lady milion to zapach po prostu zaje**isty :D






6 komentarzy:

  1. świetny ten kwiecisty pierścień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ta "chanelka", moja siostra poluje dokładnie na taką. A pierścionek jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy kolor paznokci i toaletka - wspaniałe!

    pozdrawiam :)

    www.annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog :) strasznie spodobał mi się Twój lakier na 4 zdjęciu. Z jakiej jest firmy? obserwuję i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna chanelka i pierścionek-króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kolory lakierów, no i oczywiście torebka;)
    Widzę, że Avon dodał do swojej oferty mgiełkę o zapachu arbuza? Coś dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń