poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Nowe na nowy sezon :)

Sezon sie skończył. Skończyłam pracować. Byłam na tydzień w Zakopanem z Krystianem naładowac baterie przed kampania wrześniowa ;/Zdjęcia z tej cudownej wycieczki pokaże w następnym poście. Kupiliśmy wreszcie lustrzankę. Jestem bardzo zadowolona. Teraz pora nauczyc sie robić zdjęcia no i na swięta chcę lampę i obiektyw do 300 mm :D 

W tym poście przedstawiam kilka nowych dodatków na nowy jesienny sezon. Kitę do torebki mam z Zakopanego. Jest ogromny, futrzany i te w sklepach noga się przy nim schować. 


Szpilki z DeeZee. Są drapieżne i z pazurem, czyli takie jak lubię. Kolce mogę nosić nawet na figach :P 




Torebka z dżetami ze sklepu www.restyle.pl


Tornister z New Yorker. 


Kopytka jak z Zary :D kupiłam na allegro :) 


Kopertówka z allegro. 


Krystian w aparcie zrobił mi prezent i kupił charmsa w kształcie czapki bacy. Przynajmniej tak skojarzył :) Dał mi ją w Krakowie kiedy pilimy po litrowym piwie pszennym :) 
Na Krakowskim rynku kupiłam kilka koralików do "pandory". Same kwieciste :D

No i moje pierwsze EMU. Zobaczymy czy warto było wydać te pieniądze. 













1 komentarz: