poniedziałek, 14 marca 2011

Wiosno tyś moja kochana!

Cieszę się z każdego promyka jak dziecko :)Dziś zaszalałam i wybrałam się na uczelnię w balerinach i w samej marynarce :) Ostatnio będąc na zakupach zobaczyłam te spodnie i wzroku od nich oderwac nie mogłam. kolor mają idealny i krój luźny, wygodny, ciekawy.  

Dziś też przyszła paczuszka z biżuterią.Okulary najbardziej przypasowały Pusi :) Wybaczcie za miny ale słońce tak dawało w oczy że nie mogłam się spojrzeć w obiektyw. A do zajęć 20 minut to więc hade hade.



4 komentarze:

  1. he,he mamy takie same spodnie:)biżu doskonała.

    OdpowiedzUsuń
  2. również czaję się na te spodenki... są rewelacyjne i świetnie w nich wyglądasz :)
    cudna całość :)pozdrawiam ciepło ;)*

    OdpowiedzUsuń
  3. OSTATNIE ZDJĘCIE !!! REWELACYJNE !
    Sama jako kociara i posiadaczka takowych dwóch koteczków uwielbiam zakładać im okularki :)
    Super masz biżuterie !

    xoxo :*
    http://like-fashion-soff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń