środa, 30 marca 2011

Skóra, komóra tylko fury brakuje :P

Na początku przypominam o konkursie : KLIK 


Dziś już było jakoś cieplej, milej, choć mało słonecznie ( jak się wstaje o 12 to mało słońca się widzi :P ) Zaczytałam się wczoraj do późna a że miałam na 16 to pozwoliłam sobie na lenistwo :)
W mojej dzisiejszej stylizacji oklepana na maxa skórzana kurtka ale wciąż modna i wygodna :)





Kurtka - Atmosphere, szal - H&M, torba - e.torebka, trampki - Converse 


I pytanie dnia na dzisiejszych zajęciach z OOŚ :D Oceny oddziaływań na środowisko :)
Zna ktoś odpowiedz ::)

10 komentarzy:

  1. chusta, torba, buty - mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna chusta i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tralalala,dziękuję za prze-miły komentarz.
    Podoba mi się kolor Twoich włosów,żadne cackanie się,tylko konkretna platyna(mi od roku marzą się włosy białe,ale jako posiadaczka brązowych oczu i ciemniejszej karnacji lękam się,że będę wyglądała kretyńsko)
    Zgrabna skóra,swoją porzuciłam,kiedy zaczęli je mieć niemal wszyscy,ale zastanawiałam się nad powrotem,skóry jakoś magicznie dodają pewności siebie.
    Pozdrawiam! (plus odpowiedzi nie znam,huhuh)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i torebkę mogłabym Ci ukraść <3
    całość prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. super szal! no i conversy, uwielbiam conversy :)

    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz fenomenalnie:) torebka BOSKA!!

    http://kropki-paski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń