sobota, 26 marca 2011

Prawie jak Celine :)

Moja Kochana Siostra jak juz pisałam mieszka w Londynie i pracuje w Harrod's w butiku CELINE i mogę się pochwalić kilkoma oryginalnymi rzeczami taj marki :) Dostałam od Wiolki nawet garnitur Celine :)U nas ta marka jest mało znana. Kiedy byłam w wakacje u Wioli w oko wpadła mi właśnie ta torebka, ale cena 1200 funtów to masakra ;(  na e-torebka znalazłam nowość, wzorowaną właśnie na niej za 109 zł :D Nie pasuje mi tylko że ma płócienne wstawki a nie skórzane. Pochachmęci mi się i pobrudzi, no ale i tak jest świetna :)


Koszula H&M, buty DeeZee torebka mizensa, 



3 komentarze:

  1. śliczna torebka i oczywiście kociak =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Celine mało znane? Bynajmniej! Znam,lubię,szanuję.Zazdroszczę strasznie kontaktów takowych,plus torebka świetna,przede wszystkim dlatego,że nie jest wulgarną podróbą,acz porządnym nawiązaniem do oryginału...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne dodatki celine :)
    torba z e-torebki jest swietnym uzupelnieniem eleganckiego outfitu :)

    OdpowiedzUsuń