środa, 16 marca 2011

Badania w terenie

Na zajęcia w teren nad rzekę monitorować ją wybrałam kalosze i to był wybór idealny bo błota tam po kostki.Kiedy tylko nasz wykładowca nas zostawił i pojechał, bo przecież my sami to mamy zrobić poszliśmy wzdłuż rzeki ogrzać się zimnym piwem :P
Tego dnia grałam tez w siatkówkę ale nie polecam. za zimno jeszcze jest :) 

Na sobie mam parkę i szal z H&M, torebkę mizensę, kalosze z allegro (fablook) pierścionek i naszyjnik aparat też allegro.














U mnie na stancji już wiosna... :)








6 komentarzy:

  1. Też muszę sobie sprawić kalosze:-)Torebka bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna chusta i torebka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu :) do wygrania 2 pary butów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!:)
    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń