sobota, 24 września 2011

Turkusowa teczka i beżowe kopytka

Moje zakupy weszły na nowy tor.Zawsze bałam się kupować na ebay'u czy w innych sklepach w których płaci się w dolarach czy funtach. Strach wynikał z niewiedzy że to banalnie proste i praktyczne rozwiązanie. Lubię mieć rzeczy rzadko spotykane, nietuzinkowe, ciekawe.Zawsze zastanawiałam się skąd te piękne blogerki mają takie perełki. Ciekawe kurteczki, blazery i dodatki. Szkoda tylko że jak otwieram się nowe możliwości to kasa się skończyła :D  A miałam takie plany, zaoszczędzić na jesień, na zakupy. I na planach się skończyło. No ale kupiłam kilka rzeczy bez których jesień była by nudna. Dajmy pod lupę tę oto torebkę! Jej kolor i krój, dla mnie bajka :) Dobrałam do niej turkusowy naszyjnik z H&M i beżowe kopytka z allegro. Kurteczka z H&M.










11 komentarzy:

  1. jak dla mnie bomba!:D

    www.kateanddzastin.blogspot.com -zapraszam do siebie gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. urzekła mnie ta teczuszka! Piękna i w moim ulubionym kolorku;) Gdzie taką można nabyć?:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teczka ekstra. Bardzo radosna jesienna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna torebka! ;) uwielbiam takie okulary. Pozdrawiam i witam w obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta torebka! ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja widze fajny rower w tle! trzeba bylo go pokazac;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne zdjecia ,a torebka jest przegenialna!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebka ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O matko, torebka jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń