piątek, 23 września 2011

Choć lato odeszło zostawiło nam jeszcze słońce

Dzis kalendarzowy początek jesieni :)Jak na razie pięknej i złotej. Jeszcze dobry tydzień i pora wracać na studia :) Stęskniłam się za swoją stancją, grupą, przyjaciółmi, imprezami :D.Za życiem w którym to ja decyduje co jest na obiad i wracam kiedy chcę :) Nie żebym tu w domu tak nie mogła, ale tu wychodzić nie ma do kogo :P Muszę zrobić coś nowego w swoim pokoju na stancji. Cos świeżego. Wynik mojej pracy pokaże w kolejnych postach. A jak z wami? Tęsknicie za życiem studenckim? 










Marynarka - no name
Spodnie - New Yorker
Buty - Converse
Torebka - etorebka
Kita - Zakopane

4 komentarze:

  1. ja wogóle za studiami nie tesknie, jakos tak wakacje bardziej mi służą;) chyba po prostu już mnie to nie bawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodka kita! Jaka wielka! Jeszcze nigdzie takiej nie widziałam. Śliczny kolor żakietu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się całkowicie podpisuję pod tym co napisałaś:)

    OdpowiedzUsuń