wtorek, 5 kwietnia 2011

Meliski

Przypominam o konkursie na początku :)  KLIK

Świat oszalał na punkcie melisek to i mnie wzięło :D Totalny impuls. Tak sobie siedzę na fejsie jak zawsze :P a DeeZee uzyskało 30 000 lubiących i z tej okazji bach 30 % rabatu :D przez godzinę. To myślę , pora się śpieszyć :D z 129 na 90,30 zł to już okazja, zwłaszcza że są z kauczuku więc lepsze od gumowych. Tak każdy twierdzi. Jak paczka dotrze to ocenię to. A  na razie mam debet na karcie :(  Pozostaje teraz wyczekiwać kuriera :D


A jak wam się podobają te piękności?? :D

6 komentarzy:

  1. Oglądałam je wczoraj. :) Fajne są. Daj znać, czy jesteś zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te buciki, muszę sobie takie sprawić :) Fajny masz styl, będę tu zaglądać :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zastanawiałam sie nad zakupem melissek, ale wciąż nie jestem przekonana co do skutków ich kontaktu z gołą stopą w 30 stopniowym upale.. heh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobają. nie wyobrażam sobie, żeby noszenie butów z takiego materiału korzystnie wpłynęło na stopy

    OdpowiedzUsuń
  5. nie moge sie doczekac zdjec ich na nodze;) ciekawa jestem jak sie spisza:D

    OdpowiedzUsuń