środa, 6 czerwca 2012

mięta + pudrowy róż

Hej kochane. Sesja puka do drzwi a ja na lajcie :) Już na tym 4 roku podchodzę do wszystkiego na luzie. Bez spiny, są drugie terminy:) Weekend przed dwoma kołami spędziłam w Gdańsku z przyjaciółmi, dziś jadę do domu, do pracy. Skończę w niedzielę wieczór a we wtorek mam już egzamin z ekotoksykologii. Do tego niezliczona ilość projektów i zaliczeń :DA jak u was? Też mega kombo? :)

Powodzenia na sesji! Zaliczenia w pierwszym terminie Kochane :)




Marynarka - MOSQUITO
Top - ORSAY
Naszyjnik - H&M
Zegarek - FOSSIL
Bransoletka - APART

3 komentarze:

  1. cudna marynarka i wisior! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te sandały do jeansów wyszły niestety dość kiczowo, ale marynarka baaardzona TAK! Zegarek też bym wzięła ;P
    Pozdrawiam,
    Caroline

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już mam sesję zdaną :) uf:)
    a miętowy to obecnie mój ulubiony kolor:)
    Zapraszam do mnie na konkurs w którym do wygrania jest marynarka h&m:)

    OdpowiedzUsuń