poniedziałek, 25 czerwca 2012

Jeszcze chwilka i wakacje :-)



Jak u Was sesja? Mi został jeszcze jeden egzamin w piątek i wakacje :) A wczoraj zamiast się uczyć to bawiłam się w ps. :P


Ukończyłam właśnie kurs barmański :) Pokaże Wam moje miejsce pracy. Żadnego dnia wolnego, od rana do nocy, ale tak to jest jak się siedzi w rodzinnym interesie. We wrześniu sobie odpocznę :) Został mi ostatni rok i po studiowaniu. Jak sobie o tym pomyślę to żal za serce łapie.. .


Jak będę robiła folder z drinkami do menu to wam pokażę czego się nauczyłam na pierwszym stopniu :) Planuję tez iść na drugi stropień, nauczyć się sztuki barmańskiej typu flair :) Będę podpalać drinki hi hi. 



Przy okazji zapraszam na nasz profil : Camping Wejsunek na Facebook'u
Oraz storna internetowa: www.wejsunek.pl

2 komentarze:

  1. świetnie! kochana, wybieram się w lipcu na Wasz camping więc spróbuję czego się nauczyłaś! :)) pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń