środa, 30 listopada 2011

Zdjęcia z balu inzynierskiego + aukcja Lit

26 listopada byłam na swoim bali inżynierskim, jako że bronię się w styczniu :)To był najlepszy bal mojego dotychczasowego życia. Moi przyjaciele, znajomi, osoby z którymi tyle się przeżyło :) DZIĘKUJĘ :* 



Mam na sobie sukienkę z Primarka którą pokazywałam w poprzednim poście i jak się okazało strzał w dziesiątkę. Nikt nie miał podobnej. Wszystkie satynowe tuby :) Przez kolor i krój odbijałam się z tłumu :)


Tu macie jeszcze link to mojej aukcji : LITY


Sprzedaję bo są na mnie za duże. Szkoda :(

2 komentarze:

  1. sukienka rzeczywiście bardzo sie wyróżnia! i dobrze, nigdy nie rozumiałam tego 'tubowego\ szaleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne!

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń