środa, 29 sierpnia 2012

Trencz w kolorze wytrawnego wina

Powoli kompletuję szafę na sezon jesienno- zimowy. Kolejną nowością jest klasyczny trencz w kolorze wytrawnego wina. Zobaczyłam go w niemalże każdej gazecie i zwyczajnie wpadł mi w oko :) Na żywo jest ciemniejszy niż w gazetach. Zobaczcie same :) 










Trencz - Camaieu 
Szpilki - Sequin 
Torebka - eTorebka 
Zegarek - DKNY 
Bransoletka - allegro 




A do moich technologicznych sprzętów dołączył Ipad :) Już się od niego uzależniłam :) A dzięki sieci 3G mam łączność ze światem wszędzie :D

7 komentarzy:

  1. burgund zawładną i moim sercem, na początek postawiłam na sweter, wiem ze z czasem kolekcja w tym pięknym kolorze się powiększy.
    Trencz jest niesamowity!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. to 1 czy 2 ipad, mam zamiar sobie zakupic, napisz jak sie sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 z 3G :) Sprawuje się super, wszędzie go ze sobą noszę, nawet mam zamiar na uczelnie go brać :) Przydatna zabawka, choć nawet w połowie nie skorzystałam z jego możliwości. Non stop jestem dostępna na gg ;p i jestem na bieżąco na fejsie. :) Idealna opcja dla uzależnionych.

      Usuń
  3. Super stylizacja!!!Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. burgund to bardzo modny kolor sezonu i jak widze z kazdej strony nas ogarnal :D ja jeszcze sie nie zlamalam :) ale wygladasz swietnie i bardzo zachecasz do zakupy czegos w tym kolorku :D:D obserwuje i zapraszam www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie, burgund ostatnio jest wszędobylski ale to dobrze bo uwielbiam ten kolor. Super torba, z rozsuwanymi zamkami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń