piątek, 20 lipca 2012

Panterka

Ostatnio postanowiłam kupować wszelkie ubrania w kolorze beżu, kawy z mlekiem. Są ponadczasowe i bardzo mi się podobają. Moda na pastele minie. Podobnie stanie się z neonami. Nude niegdy się nie znudzi :) 


Też tak sądzicie? 

Na sobie mam:
Koszula - Primark 
Spodnie - no name
Torebka - no name
Zegarek DKNY









Ten machający gościu to mój szwagier :) Cały czas z Wiolką mi dokuczają że mam bloga :) Ciągle nazywają mnie "Faszjonistka" :D 
A ten przystojniacha którego mam na rękach to mój chrześniak, Ksawery :)


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie! U mnie dzisiaj tez drapieżnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look, super bluzka i słodki dzieciaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twoja koszula. :) super!!
    a Bąbelek do zjedzenia ;))

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna koszula, widzialabym ja u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo, że torba nie za bardzo pasuje mi do tego zestawu, jest świetna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, Maluszek BOSSSki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń