środa, 9 maja 2012

NEW IN: Studdet shoes

Ćwieki, stożki itp to moja miłość. Na wszystkim mogą być. Od butów po czapkę :) Przedstawiam Wam kilka nowości w mojej szafie :)







Wszystkie od DeeZee :) 

 Te cudeńka już doszły wczoraj, szkoda tylko że na mój adres rodzinny :) Za tydzień po nie pojadę :) Od Sequin Shoes 



A te cudeńka idę właśnie szukać do piwnicy :) W rodzinnym domu przeszukałam każdy kąt i nie mogę ich znaleźć :( Może mam je na stancji.Aż strach pomyśleć jak ich nie znajdę :( Również buciki od DeeZee.



Zdjęcie z ubiegłych wakacji. Buty DeeZee.

9 komentarzy:

  1. czerwone szpilki i koturny zmiażdżyły system! ;oo

    OdpowiedzUsuń
  2. Koturny są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Te czerwone i nude bajeczne są! Te na płaskim słodziutkie. Oddaj mi jedne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie buty! lordsy pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że fanka butów DeeZee :) też miałam sobie zamawiać te kremowe na obcasie z pierwszego zdjęcia, ale jeszcze się waham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że masz manię na ćwieki :D ;-) fajne buciki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. o bońciu! <3 czerwone i lordsy z chęcią bym Ci ukradła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjne!!!! wszystkie! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie wspaniałe! chcę wszystkie <3 pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń